YAMAHA SUPER TENERE XT 1200Z

SUPER TENERE

Φίλοι μου on – off άδες ετοιμαστείτε…

Το ταξίδι στην περιπέτεια απαιτεί τόσο ικανότητες, κουράγιο και αντοχή όσο και πίστη στη μοτοσικλέτα σου. Πίστη ότι κι εκείνη αγαπά όσο κι εσύ να διασχίζει ποτάμια και σε χωματόδρομους. Πίστη ότι θα σου φερθεί με τον καλύτερο τρόπο σε μια μεγάλη διαδρομή. Πίστη ότι διαθέτει ό,τι χρειάζεσαι για μια δύσκολη και γεμάτη κλειστές στροφές ανάβαση.

Η ολοκαίνουργια Super Ténéré σχεδιάστηκε από την αρχή για να γίνει η πιο συναρπαστική μοτοσικλέτα επόμενης γενιάς. Συνδυάζει την αξιοπιστία και την ανθεκτικότητα που η Yamaha έχει αποκομίσει από την ενασχόληση της με τους αγώνες Dakar, με τον εύκολο χειρισμό και την προηγμένη τεχνολογία.

Για το 2010 η Super Ténéré θα είναι διαθέσιμη μόνο σε μία ειδική πρώτη έκδοση, η οποία θα συμπεριλαμβάνει ένα πραγματικά συναρπαστικό πακέτο αξεσουάρ. Θα μπορείτε να την παραγγείλετε μέσω internet από τις αρχές Μαρτίου.

SUPER TENERE

SUPER TENERE

  • Αξονας μετάδοσης – 2-κύλινδρος σε σειρά – στρόφαλος 270 μοιρών
  • Μάζα συγκεντρωμένη χαμηλά για αμεσότητα αντιδράσεων
  • Εξυπνο ενοποιημένο σύστημα φρένων με ΑBS
  • YCC-T με σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (traction control) 3 σταδίων και D – mode
  • Πακέτο αξεσουάρ για την περιορισμένη πρώτη έκδοση
  • Ανθεκτικές αλουμινένιες ζάντες με ακτίνες για tubeless ελαστικά
  • Ρυθμιζόμενες εμπρός και πίσω αναρτήσεις
  • Ρυθμιζόμενο ύψος σέλας

ΜηχανήΤύπος: Υγρόψυκτος, 4 -χρονος, 2ΕΕΚ, 2- κύλινδρος σε σειρά υπό κλίση, 4 – βάλβιδος, ηλεκτρονικός ψεκασμός, 2 μπουζί στον κύλινδρο.

Κυβισμός: 1199 κ.εκ.

Διάμετρος x Διαδρομή: 98 x 79.5 χιλ.

Σχέση συμπίεσης: 11.0 : 1

Σύστημα λίπανσης: Ξηρό κάρτερ με ενσωματωμένο δοχείο λαδιού στον στροφαλοθάλαμο

Εισαγωγή Καυσίμου: Ηλεκτρονικός ψεκασμός

Τύπος συμπλέκτη: Υγρός πολύδισκος συμπλέκτης

Σύστημα ανάφλεξης: Δύο μπουζί ανά κύλινδρο

Διάταξη τιμόνευσης: Ηλεκτρικό

Σύστημα μετάδοσης: 6 ταχυτήτων

Τελική μετάδοση: Άξονας μετάδοσης

Χωρητικότητα δοχείου καυσίμου: 23 λίτρα

Χωρητικότητα δοχείου λαδιού:4.2 λίτρα

Πλαίσιο: Ατσάλινο κεντρικής δοκού

Εμπρός ανάρτηση: Ανάποδο τηλεσκοπικό πλήρως ρυθμιζόμενο

Εμπρός διαδρομή: 190 χιλ.

Πίσω ανάρτηση: Monoshock, με ρυθμιζόμενη προφόρτιση και επαναφορά

Πίσω διαδρομή: 190 χιλ.

Γωνία κάστερ 28°

Ίχνος:125 χιλ.

Εμπρός φρένο: Δύο δισκόφρενα διαμέτρου Ø 310 χιλ τύπου μαργαρίτας

Πίσω φρένο: Δισκόφρενο διαμέτρου Ø 282 χιλ τύπου μαργαρίτας

Εμπρός ελαστικό: 110/80R19M/C 59V

Πίσω ελαστικό: 150/70R17M/C 69V

Μήκος: 2,250 χιλ.

Πλάτος: 980 χιλ.

Υψος: Min:1,410 χιλ. / Max:1,440 χιλ.

Ύψος σέλας: Ρυθμιζόμενη 845-870 χιλ.

Μεταξόνιο:1,540 χιλ.

Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος: 205 χιλ.

Βάρος (πλήρες υγρών): 261 κιλά

 

SUPER TENERE

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

w

Σύνδεση με %s