HONDA CBF 1000

cbf1000

Το κορυφαίο all round της Honda ανανεώνεται σε μεγάλο βαθμό για το 2010, με τις αλλαγές να αφορούν τόσο στη σχεδίαση όσο και στα μηχανολογικά μέρη. Επιθετική εμφάνιση, νέο πλαίσιο και ισχυρότερος κινητήρας είναι τα χαρακτηριστικά που συνθέτουν την ομάδα των καινούργιων στοιχείων.

CBF 1000

Ξεκινώντας από τη σχεδίαση, το CBF 1000 άλλαξε σε μεγάλο βαθμό κυρίως στο μπροστινό μέρος, «υιοθετώντας» στοιχεία από το CBR600RR (προβολείς) και από το CB1000R (πλαϊνά τμήματα fairing). Πλέον η μοτοσικλέτα είναι σαφώς πιο επιθετική, έχοντας «ανταλλάξει» τις καμπύλες γραμμές με νέες, πιο γωνιώδεις και «αιχμηρές». Η σχεδιαστική ανανέωση είναι εμφανής και στα υπόλοιπα τμήματα του CBF 1000, αν και ειδικά στο τμήμα της ουράς, η συγγένεια με το προηγούμενο μοντέλο είναι μεγάλη.
Ριζικά ανανεωμένος είναι ο πολύ όμορφος πίνακας οργάνων, που συντίθεται από ένα κεντρικά τοποθετημένο αναλογικό στροφόμετρο και δύο ψηφιακές οθόνες εκατέρωθεν αυτού που συμπεριλαμβάνουν μεταξύ άλλων και trip computer. Η προσαρμοστικότητα της θέσης οδήγησης που χαρακτηρίζει όλη την οικογένεια των CBF δηλώνει παρών και στο νέο μοντέλο, με τη ζελατίνα να ρυθμίζεται μηχανικά σε τέσσερις διαφορετικές θέσεις και τη σέλα να προσφέρει δυνατότητα αυξομείωσης του ύψους της κατά 15 χλστ. (780-795-810).
CBF 1000

Νέο είναι και το αλουμινένιο πλαίσιο, που διατήρησε τον τύπο του (μονής ραχοκοκαλιάς), αλλά «αδυνάτισε» σε σχέση με το προκάτοχο του. Σύμφωνα με τη Honda, το νέο πλαίσιο προσδίδει στη μοτοσικλέτα ένα ιδανικό συνδυασμό ευελιξίας και σταθερότητας, προσφέροντας παράλληλα compact διαστάσεις. Οι αναρτήσεις αποτελούνται από πιρούνι διαμέτρου 41 χλστ. με νέα εργοστασιακά settings και δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης των ελατήριων και από μονό αμορτισέρ με σύστημα HMAS (Honda Multi-Action System) και δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης και της επαναφοράς.
Σε ότι αφορά στο κινητήρα, προέρχεται (όπως και ο προκάτοχος του) από το CBR 1000RR, ρυθμισμένος βέβαια αναλόγως των αναγκών της all round κατηγορίας. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που δίνει η Honda, παρουσιάζεται ισχυρότερος κατά 9 ίππους στο νέο μοντέλο (105 έναντι 96) χωρίς ωστόσο να γνωρίζούμε αν έχουν γίνει κάποιες άλλες μηχανολογικές αλλαγές εκτός από την αύξηση του λόγου συμπίεσης (11.2:1 από 11.0:1). Νέος είναι και ο ψεκασμός PGM-FI με όφελος στη κατανάλωση, που σύμφωνα πάντα με τη Honda, είναι κατά 7% σε σχέση με το μοντέλο του 2009. Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι η εξάτμιση του κινητήρα καταλήγει πλέον σε ένα μονό τελικό στη δεξιά πλευρά και όχι σε ζεύγος τελικών όπως παλιότερα.
Τέλος, τo CBF 1000 θα διατίθεται φυσικά σε έκδοση με C-ABS, οι χρωματικές επιλογές είναι ασημί, μαύρο, λευκό και κίτρινο – χρυσαφί, ενώ θα υπάρχει η δυνατότητα περαιτέρω εξοπλισμού της μοτοσικλέτας, χρησιμοποιώντας τη μεγάλη λίστα των αξεσουάρ που προσφέρει η Honda.

 

Tεχνικά χαρακτηριστικά:
Κινητήρας: 4T, 4K, Y/Ψ, 4Β
Κυβισμός (κ.εκ.): 998
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.): 105/9.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 9,8/6.500
Τροφοδοσία: Ψεκασμός PGM-FI
Χωρητ. Ρεζερβουάρ (λίτρα): 20
Βάρος (κιλά): 245
Αναρτήσεις Ε: Τηλεσκοπικό πιρούνι 41 χλστ.
Αναρτήσεις Π: Μονό Αμορτισέρ
Φρένα Ε (χιλ.): 2Δ/296
Φρένα Π (χιλ.): Δ/240
Ελαστικό Ε: 120/70-17
Ελαστικό Π: 160/60-17
Πλάτος (χιλ.): 780
Μήκος (χιλ.): 2.210
Μεταξόνιο (χιλ.): 1.495
Ύψος σέλας (χιλ.): 795 (+/- 15)

Πηγή: www.mototriti.gr

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s