ΠΥΛΟΣ (ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ)

Παρασκευή αργά το απόγευμα και είμαι ακόμα στην δουλειά (τι παράξενο ε?) αλλά ας μην το συζητήσουμε τώρα αυτό, είναι ένα άλλο θέμα το πώς έχουν καταντήσει τα ωράρια. Σκάει η ανακοίνωση ότι πρέπει να συνοδεύσω έναν συνάδελφο σε ταξίδι στην Πύλο. Στην αρχή χαλάστηκα λιγάκι μιας και η αναχώρηση θα ήταν την Κυριακή αλλά από την άλλη σκέφτηκα δεν βαριέσαι ταξιδάκι θα κάνουμε και ευτυχώς δεν θα είχαμε πολύ δουλειά εκεί, οπότε γιατί να μην το απολαύσω??

Το πρόγραμμα είχε βγει: Αναχώρηση την Κυριακή το πρωί από Αθήνα.. διαμονή στην Πύλο το βράδυ και Δευτέρα πρωί επιστροφή. Μιλάω λίγο με τον συνάδελφο στο τηλέφωνο και η πρώτη μας σκέψη ήταν.. ευκαιρία για απόδραση με τις μηχανές (έχει και αυτός το μικρόβιο αν και την πούλησε πρόσφατα, μπορούσε όμως να δανειστεί απ ότι μου είπε από γνωστό του). Δεν θα μπορούσαν βέβαια να ήταν όλα τέλεια όπως τα είχαμε φανταστεί μέχρι εκείνη την ώρα. Δεν είχαμε υπολογίσει ότι σκοπός του ταξιδιού ήταν να μεταφέρουμε εξοπλισμό σε ξενοδοχείο της περιοχής και όπως είναι λογικό δεν ήταν εφικτό να γίνει με τα μηχανάκια. Αναγκαστικά έπρεπε να πάμε με αυτοκίνητο της εταιρείας (ο θεός να το κάνει αυτοκίνητο).. μόνο πινακίδα «Αργά βαδίζω..ζωή κερδίζω δεν είχε από πάνω΄΄.

Πρωί – πρωί (Κυριακάτικα :#@%@#%$) χτυπάει το ξυπνητήρι! Συνάντηση στην εταιρεία και κατευθείαν Αττική οδό (ευτυχώς που έγινε και ένα σωστό έργο στην Ελλάδα). Η διαδρομή μέχρι την Κόρινθο ήταν απλά βαρετή .. κίνηση αρκετή και φυσικά μποτιλιάρισμα σε ορισμένα σημεία. Μόλις περάσουμε την Κόρινθο κρατάμε αριστερή λωρίδα με κατεύθυνση την Τρίπολη (ευτυχώς γιατί την Εθνική της Πάτρας ούτε ζωγραφιστή δεν θέλω να την βλέπω).Έχει γίνει καινούρια ασφαλτόστρωση και η διαδρομή είναι πολύ καλή.

Το τοπίο ανοιξιάτικο και η θερμοκρασία ιδανική για μοτο βόλτα! Το λέγαμε και το ξαναλέγαμε « κρίμα που δεν μπορούσαμε να πάμε με τις μηχανές’’. Περνάμε την Τρίπολη και συνεχίζουμε για Μεγαλόπολη. Αρχίζουν οι στροφές που οι περισσότερες είναι κλειστές και επικίνδυνες καθώς υπάρχουν και πολλά φορτηγά και είναι δύσκολες έως αδύνατες οι προσπεράσεις.

Αφού κατέβουμε όλες τις στροφές έχουμε 2 επιλογές, η μία είναι να πάμε από την Εθνική Καλαμάτας – Πύργου περνώντας από Κοπανάκι – Καλό Νερό – Κυπαρισσία – Πύλο και η δεύτερη είναι από Καλαμάτα – Μεσσήνη – Νερόμυλο – Χανδρινό –Πύλο. Εμείς επιλέξαμε την πρώτη διαδρομή αν και νομίζω ότι είναι πιο μακριά. Ο δρόμος είναι καλός αρκεί να μην ξεχνάμε ότι είμαστε σε επαρχιακό δρόμο και ανά πάσα στιγμή μπορεί να πεταχτεί μπροστά μας από μικρό τετράποδο ζωντανό μέχρι τον κυρ Θανάση με το τρακτέρ που μόλις τέλειωσε από τις ελιές και σκέφτηκε να κόψει κάθετα τον δρόμο γιατί έτσι είναι πιο κοντά το σπίτι του. ΟΠΟΤΕ ΠΑΝΤΑ ΠΡΟΣΟΧΗΗ !!

Κάναμε μία στάση για μερικές ώρες κοντά στο χωριουδάκι Γιάλοβα (είχαμε και δουλειά μη το ξεχνάμε) και το βραδάκι καταλήξαμε στην Πύλο σε ταβερνάκι πάνω στην θάλασσα.

Οι πρώτες εντυπώσεις ήταν πολύ καλές. Θα τολμούσα να πώ ότι μοιάζει με μικρό νησί έτσι όπως την βλέπεις κατηφορίζοντας τις στροφές από τον κεντρικό δρόμο.

Αυτό που μας έκανε εντύπωση ήταν ότι δεν είχε πολύ κόσμο. Ούτε καν στην κεντρική πλατεία. Το καλοκαίρι ίσως να είναι αλλιώς βέβαια. Η ηρεμία που επικρατούσε ήταν ακριβώς ότι χρειαζόμασταν εκείνη την στιγμή. Ψάξαμε λίγο την περιοχή για κανένα μπαράκι αλλά μάταια. Ή δεν υπάρχουν ή ήταν όλα κλειστά λόγο περιόδου. Η κούραση της διαδρομής – δουλειάς δεν άργησε να φανεί και έτσι καταλήξαμε στο δωμάτιο καθώς το πρωί έπρεπε να σηκωθούμε αρκετά νωρίς..

Και λίγη ιστορία τώρα: Πύλος: ένας τόπος του ήλιου, της θάλασσας και των φιλόξενων ανθρώπων. Η μοναχική και ιδιότυπη πολιτεία του Νότου με τη μεγάλη πλατεία, τα εντυπωσιακά πλατάνια, τα αψιδωτά της καταστήματα, τα καφενεία, τους ανηφορικούς της δρόμους με τα πλατιά σκαλιά.
Από το λιμάνι μπορείτε να πάρετε τη βαρκούλα και να επισκεφτείτε το νησί της Σφακτηρίας απέναντι, το Τσιχλή – μπαμπά ή Φανάρι, το Χελωνάκι κι αν είστε τυχεροί ίσως μπορέσετε να διακρίνετε τα απομεινάρια των πλοίων της ναυμαχίας του Ναβαρίνου ,στο βυθό της θάλασσας.
Πίσω από το δασάκι ,στα νότια της πόλης , το Νιόκαστρο που συνδυάζει το πράσινο των πεύκων, το γκρίζο της πέτρας και το γαλάζιο της θάλασσας, είναι το πιο καλοδιατηρημένο κάστρο της Ελλάδας. Εξερευνείστε το με μια απλή επίσκεψη κι ακόμα απολαύστε την πανσέληνο παρακολουθώντας κάποια συναυλία ή θεατρική παράσταση μέσα στο χώρο αυτό.

Στην Πύλο γεννήθηκε και έζησε ο ολυμπιονίκης Κωστής Τσικλητήρας το σπίτι του οποίου σώζεται και αναπαλαιώνεται από το Δήμο Πύλου.
Επισκεφτείτε το Αντωνοπούλειο Μουσείο όπου εκτίθενται ευρήματα της μυκηναϊκής περιόδου.
Δροσερή ανάπαυλα στις καθημερινές σας εξορμήσεις η ανοιγμένη πράσινη ομπρέλα του πλάτανου στην πλατεία.

Έχει αρκετά ξενοδοχεία στην περιοχή και τα περισσότερα πρέπει να είναι προσεγμένα. Εμείς μείναμε στο Philip +30.27230.22741.

Βρίσκεται σε ένα ύψωμα στην είσοδο της Πύλου, περιτριγυρισμένο από ένα καταπράσινο συναρπαστικό τοπίο. Χτίστηκε το έτος 2000,ακολουθώντας την τοπική παραδοσιακή αρχιτεκτονική. Το ξενοδοχείο "Philip" είναι ένα μέρος για οικογένειες, για μοναχικούς ταξιδιώτες και για όλους εκείνους που ζητάνε κάτι περισσότερο από ένα απλό ξενοδοχείο. Απολαύστε υπέροχα ηλιοβασιλέματα από τη βεράντα του δωματίου σας ,ή στον κήπο του ξενοδοχείου που είναι φτιαγμένος με πολύ μεράκι. Ο ιδιοκτήτης και η οικογένειά του ασχολούνται προσωπικά μαζί σας και φροντίζουν να απολαύσετε αξέχαστες διακοπές.

Μείναμε αρκετά ευχαριστημένοι από την σύντομη διαμονή μας και οι τιμές για την συγκεκριμένη περίοδο ήταν αρκετά λογικές.

Σίγουρα θα ξαναπάω (ας είναι καλά η εταιρεία που σίγουρα θα χρειαστεί να με στείλει ξανά, κι ας είναι για δουλειά) και θα φροντίσω να έχω περισσότερο ελεύθερο χρόνο στην διάθεσή μου ώστε να μπορέσω να δώ περισσότερα πράγματα.

Περισσότερες πληροφορίες για την Πύλο και τα γύρω χωριά : www.pylos.gr

Advertisements

2 σκέψεις σχετικά με το “ΠΥΛΟΣ (ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ)

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )