HONDA CROSSTOURER 1200

Παράλληλα με το Crossrunner 800 η Honda παρουσίασε και το Crosstourer 1200.
Είναι η μοτοσυκλέτα που σκοπεύει να χτυπήσει το κοινό των αναβατών adventure στον υπερθετικό βαθμό.
Βασισμένο στον κινητήρα του VFR 1200 F αποτελεί την μεγαλύτερη on/off adventure μοτοσυκλέτα που έχει βγάλει η Honda. Ο κινητήρας είναι διάταξης V και χωρητικότητας 1237 κυβικών. Χρησιμοποιεί ωστόσο το σύστημα διπλού συμπλέκτη που έχει και το VFR για ευκολία στην οδήγηση.
Η μετάδοση της κίνησης γίνεται με άξονα, κι έτσι η Honda, μετά το XLV 750R του 1983 με το κόκκινο μοτέρ, επανεμφανίζει άξονα στις on/off μοτοσυκλέτες της.
Λεπτομέρειες δεν έχουν γίνει ακόμη γνωστές, ωστόσο ο κινητήρας σίγουρα έχει ρυθμιστεί κατάλληλα για την νέα χρήση.
Η νέα Crosstourer προκαλεί τα βλέμματα και σίγουρα δεν θα περάσει απαρατήρητη. Θυμίζει έντονα BMW R 1200 GS Adventure το οποίο πιθανότατα θα προσπαθήσει να μιμηθεί.

Το πλαίσιο είναι τελείως νέο, αλουμινένιο, περιμετρικό. Οι αναρτήσεις περιλαμβάνουν συμβατικό μπροστινό σύστημα διαμέτρου 43mm χωρίς ρυθμίσεις μπροστά, ενώ το αμορτισέρ διαθέτει απόσβεση επαναφοράς και προφόρτιση ελατηρίου.
Το σύστημα φρένων διαθέτει standard ABS συνδυασμένο, κάτι που πρακτικά σημαίνει πως με τη χρήση ενός από τα δύο φρένα, ενεργοποιείται και το άλλο.
Οι δαγκάνες τριών εμβόλων μπροστά φρενάρουν δίσκους 296mm ενώ πίσω υπάρχει δαγκάνα δύο εμβόλων, σε δίσκο 256mm.
Τα περιφερειακά που θυμίζουν έντονα το Crossrunner 800 διαφέρουν ουσιαστικά στο πλάι εκεί που αγκαλιάζουν το πλαίσιο, αλλά και το πίσω τμήμα, μαζί με τη σέλα, είναι διαφορετικό.

Η σέλα, είναι προσανατολισμένη για τουριστική χρήση και διαθέτει δύο άνετα μερίδια για τους επιβαίνοντες, ενώ το πλάτος, επιτρέπει φόρτωμα για ταξίδι. Η σχεδίασή της μαζί με την σχάρα, θυμίζει έντονα το νέο Transalp 700.
Ωστόσο, η Honda Crosstourer 1200 χρησιμοποιεί ακτινωτούς τροχούς διαμέτρου 19 και 17 ιντσών. Οι ακτίνες βρίσκονται τοποθετημένες στα πλαϊνά των στεφανιών όπως στο BMW R 1200 GS και πιο πρόσφατα στο Yamaha Super Tenere 1200. Αυτό δίνει την δυνατότητα τοποθέτησης tubeless ελαστικών.
Η έκδοση της παρουσίασης διαθέτει πλαϊνές βαλίτσες, προστατευτική ποδιά για τον κινητήρα, ψηλότερη ζελατίνα, χούφτες, προστατευτικά κάγκελα με προβολείς ομίχλης.

 

Πηγή: www.bikeit.gr

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s