HONDA CBR600F (2011)

CBR600F

Μετά απο απουσία 5 ετών, το CBR 600F είναι και πάλι κοντα μας, επαναφέροντας την φιλοσοφία της sport all-around μοτοσικλέτας. Όπως και ο προκάτοχος του, το νέο CBR 600F φιλοδοξεί να αποτελέσει ένα μοντέλο…για τα πάντα, από καθημερινές μετακινήσεις, μέχρι γρήγορα ταξίδια και επισκέψεις στην πίστα.

Η κατηγορία των 600 κ.εκ. street παρουσιάζει τα τελευταία χρόνια μια πόλωση.Από τη μία τα «λυσσαλέα» και μονοδιάστατα supersport και από τη άλλη συμβατικές προτάσεις all-around, των οποίων ο ραφιναρισμένος χαρακτήρας έχει λειάνει τις όποιες sport αιχμές. Το –μεγάλο- κενό μεταξύ αυτων των δύο εκφάνσεων της κατηγορίας φιλοδοξεί να γεφυρώσει η Honda, με τη παρουσιάση του νέου CBR 600F. Πρόκειται για μια μοτοσικλέτα που θα μπορουσαμε να πούμε ότι αποτελεί τον… γεννετικό συνδυασμό ενός all round και ενός supersport. Όπως και ο δημοφιλής πρόγονος του, το νέο CBR 600F είναι μια low profile μοτοσικλέτα που δεν εμπλέκεται στο παιχνίδι του εντυπωσιασμού, μέσω της παράθεσης των τεχνικών χαρακτηριστικών. Σε ότι αφορά μάλιστα στα τελευταία, οι ομοιότητες τους με αυτά του CB 600F στον κινητήρα, στο πλαίσιο και στα περιφερειακα είναι τόσες, που έυκολα θα μπορούσε κανείς να χαρακτηρίσει το νέο CBR 600F, ως ένα «ντυμένο με fairing Hornet».

CBR600F

CBR600F  
Ο κινητήρας είναι φυσικά τετρακύλινδρος σε σειρά, με χωρητικότητα 599 κ.εκ., τροφοδοτείται μέσω ψεκασμού PGM-FI και αποδίδει 100,5 ίππους στις 12.000 σ.α.λ. και 6,5 kgm ροπής στις 10.500 σ.α.λ. Τοποθετείται σε ένα αλουμινένο πλαίσιο μονής ραχοκοκαλιάς πανομοιότυπο με αυτό του Hornet, οπότε δεν προκαλεί έκπληξη το ότι οι τιμές τις γεωμετρίας είναι οι ίδιες και στις δύο μοτοσικλέτες. Οι αναρτήσεις, αποτελούνται από ένα USD πιρούνι διαμέτρου 41 χλστ. και διαδρομής 120 χλστ.και ένα μονό αμορτισέρ με διαδρομή 128 χλστ. Αμφότερες δε, ρυθμίζονται ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου και την απόσβεση συμπίεσης. Στα φρένα, μπροστά υπαρχουν δύο δίσκοι διαμέτρου 296 χλστ., ενώ πίσω τοποθετείτε μονός δίσκος διαμέτρου 240 χλστ. Σημειώνεται ότι στην έκδοση με C-ABS, οι δαγκάνες των μπροστινών φρένων είναι τριπίστονες, ενώ στη «βασική», διπίστονες. Τέλος, το νέο CBR 600F, «φοράει» ελαστικά διαστάσεων 120/70-17 μπροστά και 180/55-17 πίσω.

CBR600F

CBR600F 

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας : 4T, 4K, Y/Ψ
Κυβισμός (κ.εκ.) : 599
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) : 100/12.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) : 6,5/10.500
Τροφοδοσία : Ηλ. Ψεκασμός PGM-FI
Χωρητ. Ρεζερβουάρ / ρεζέρβας (λίτρα) : ΔΑ
Βάρος (kg, γεμάτο) : ΔΑ
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα
Τύπος : Μονής ραχοκοκαλιάς, αλουμινίου
Αναρτήσεις Ε : Τηλ. Πιρούνι
Διαδρομή (χλστ.) : 120
Αναρτήσεις Π : Αμορτισέρ
Διαδρομή : 128
Φρένα Ε (χλστ.) : 2Δ, 296
Φρένα Π (χλστ.) : Δ, 240
Τροχοί-Ελαστικά
Ελαστικό Ε : 120/70-17
Ελαστικό Π : 180/55-17
Διαστάσεις
Μήκος (χλστ.) : 2.150
Πλάτος (χλστ.) : 740
Μεταξόνιο (χλστ.) : 1.437
Ύψος σέλας (χλστ.) : 800

Σύμφωνα με ότι ακούγεται θα είναι διαθέσιμο στην χώρα μας τον Μάιο.

Πηγή: http://www.mototriti.gr

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s