SUZUKI GSX 650F

GSX650FA

 

Τα δεδομένα αλλάζουν και προσαρμόζονται ανάλογα με τις απαιτήσεις κάθε εποχής. Όπως και να το κάνουμε, σήμερα η κατάσταση είναι αρκετά ζορισμένη οικονομικά για τους περισσότερους εξ ημών. Σε κάποιες τέτοιες στιγμές είναι που αρχίζουμε να εκτιμούμε περισσότερο τα απλά πράγματα και, ειδικά στην περίπτωση των μοτοσικλετών, μοντέλα σαν το GSX650F.

Περίπου πριν από δύο χρόνια η Suzuki παρουσίασε για πρώτη φορά το GSX650F, βασισμένο κυρίως πάνω στο ήδη υπάρχον Bandit. Για να ακριβολογούμε πρόκειται ουσιαστικά για ένα Bandit με φαίρινγκ, με διαφορές μονάχα στην χαρτογράφηση της ηλεκτρονικής και τις ρυθμίσεις των αναρτήσεων. Στην χώρα μας η επίσημη εισαγωγή του έγινε το φθινόπωρο που πέρασε, σε μία εποχή πιο κατάλληλη από κάθε άλλη φορά να υποδεχτεί τέτοιας φιλοσοφίας μοντέλα.

Τα τελευταία χρόνια όλες οι εταιρείες μπήκαν σε ένα φρενήρη ρυθμό παρουσίασης εξειδικευμένων και προηγμένων τεχνολογικά μοντέλων που σίγουρα είχε ανάγκη ο χώρος της μοτοσικλέτας και κατ’ επέκταση εμείς. Όμως η έλλειψη πιο απλών μοτοσικλετών με περισσότερο “ανθρωποκεντρικό” σχεδιασμό, είτε αυτό αφορά στο κόστος απόκτησης και συντήρησης είτε στην ευκολία οδήγησης είτε στις ολοκληρωμένες δυνατότητες που προσφέρουν, έγινε εμφανής. Πλέον όμως η κατάσταση έχει αρχίσει και αλλάζει. Ένας από τους καλύτερους πρεσβευτές αναμφίβολα είναι το GSX650F.

GSX650F

 GSX-R είναι;

Αυτή την ερώτηση την άκουσα ουκ ολίγες φορές τόσο από φίλους σχετικά αδιάφορους με τις μοτοσικλέτες όσο και από πιο υποψιασμένους. Σίγουρα είναι σημαντική σχεδιαστική επιτυχία η τοποθέτηση του συγκεκριμένου φαίρινγκ, η οποία παραπέμπει άμεσα στα GSX-R. Πέρα από τους πρακτικούς λόγους που επέβαλλαν την εφαρμογή του, οποιοσδήποτε ιδιοκτήτης αισθάνεται μεγαλύτερη ικανοποίηση όταν η μοτοσικλέτα των 6.500 ευρώ που οδηγεί φαντάζει ακριβότερη και με εντονότερο πρεστίζ.

Μία προσεκτικότερη ματιά βέβαια θα διαπιστώσει εύκολα τα πιο ταπεινά περιφερειακά, όπως είναι το ατσάλινο ψαλίδι ή το συμβατικό πιρούνι, αλλά τι να κάνουμε. Μόνο έτσι μπορεί να κρατηθεί το κόστος σε χαμηλά επίπεδα. Προσπερνώντας όμως το θέμα της εμφάνισης και βγαίνοντας στους δρόμους στην σέλα του GSX650F άρχισα να εκτιμώ ολοένα και περισσότερο αυτά που προσφέρει αναλογιζόμενος ειδικά τα τόσο λίγα που ζητάει.

GSX650F

 

Για όλες τις χρήσεις

Δεν χρειάζεται να διανύσεις πολλά χιλιόμετρα για να παραδεχτείς ότι η Suzuki έχει πετύχει διάνα στην κατασκευή κινητήρων μεσαίου κυβισμού. Τόσο ο V2 του V-Strom και του Gladius όσο και ο τετρακύλινδρος εν σειρά του GSX650F είναι πραγματικά διαμάντια.

Με χωρητικότητα 656κ.εκ. , υγρόψυξη και το σύστημα των δύο πεταλούδων σε κάθε κυρίως σώμα ψεκασμού ανά κύλινδρο, κλέβει την παράσταση. Είναι απόλυτα γραμμικός από χαμηλά μέχρι τον κόφτη, χωρίς κομπιάσματα ή δισταγμούς. Η τροφοδοσία ανταποκρίνεται άψογα στο αρχικό άνοιγμα της γκαζιέρας υποβοηθούμενη και από τον μαλακό υδραυλικό συμπλέκτη. Πραγματικά ο τρόπος απόδοσης δεν θα μπορούσε να χαρακτηριστεί καλύτερα με άλλη λέξη παρά μόνο ως ηλεκτρικός. Παράλληλα είναι και αρκούντως δυνατός.

Σε ανοιχτό δρόμο γρήγορα το κοντέρ θα πλησιάσει τα 200 χιλιόμετρα και αν επιμείνετε λίγο ακόμα θα δείτε και κάτι παραπάνω από την ένδειξη “230”. Σε αυτές τις συνθήκες το φαίρινγκ κάνει εκπληκτική δουλειά. Καλύπτει πολύ καλά το κεφάλι και τους ώμους και με ελάχιστο σκύψιμο ο αέρας δεν ενοχλεί καθόλου. Το ατσάλινο πλαίσιο και οι αναρτήσεις έχουν σαφώς μαλακό προσανατολισμό προσθέτοντας πόντους στην άνεση. Απορροφούν ικανοποιητικά τις λακκούβες χωρίς να περνούν τα χτυπήματα στη μέση του αναβάτη. Παρεμπιπτόντως η σέλα είναι πολύ άνετη και για τους δύο επιβαίνοντες.

Αν όμως επιχειρήσετε να κινηθείτε γρήγορα, οι ταλαντώσεις που οφείλονται στο μαλακό σύνολο γρήγορα θα βάλουν περιορισμούς. Τα φρένα έχουν προοδευτική λειτουργία και ικανοποιητική δύναμη χωρίς να γίνονται απότομα σε καμία περίπτωση. Μέσα στην πόλη το χαμηλό ύψος της σέλας βοηθάει αισθητά στις μανούβρες. Το GSX650F παρά τα άδεια 216 κιλά του φαντάζει ελαφρύτερο και δεν προβληματίζει.

Η κατανάλωση κυμαίνεται περίπου στα 6.5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα με ένα μέσο ρυθμό οδήγησης.

017468_2008_Suzuki_GSX

Απάντηση στην κρίση

Το GSX650F απευθύνεται σε αναβάτες οποιουδήποτε επιπέδου (αρχάριους, γυναίκες, έμπειρους). Το φαίρινγκ που μοιάζει στα GSX-R το ομορφαίνει και προσφέρει πολύ καλή προστασία από τον αέρα, ο τετρακύλινδρος κινητήρας κλέβει την παράσταση και όλα τα περιφερειακά είναι απλά αλλά αποτελεσματικά.

 

 

Πηγή: http://www.cityauto.gr

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

w

Σύνδεση με %s